Skip to content Skip to sidebar Skip to footer
nadstandardne sluzby

U nás to nákupom šperku nekončí

Už sa Vám niekedy stalo, že sa Vám pokazil produkt mesiac po skončení zákonom stanovenej záruky? Stavím sa, že nie raz a človeka to určite nepoteší.

Skúsili ste potom k danému produktu zohnať náležitý odborný servis? Ja osobne mám skúsenosť, že som volal do servisu, ktorý bol vyznačený v manuáli ako zmluvný servis výrobcu.

Mal som šťastie a dovolal som sa. Lenže pán, ktorému som popísal svoj problém mi vysvetlil, že aby mi mohli produkt opraviť, musia prísť k nám, čiže si samozrejme zaúčtujú za cestu podľa km a to cestu ku mne aj naspäť. Tak som navrhol, že výrobok donesiem k nim. Čo iste môžem, ale mám počítať, že si zaúčtujú za diagnostiku, a to aj ak oprava nebude možná. A ak bude produkt možné opraviť, bude to stáť toľko, že si môžem kúpiť rovno nový výrobok… No ostal som stáť s otvorenými ústami, neschopný slova… O to viac, že som to porovnal so službami, ktoré svojim zákazníkom ponúkam ja. 

Moje výrobky dimenzujem tak, aby vydržali nie len dvojročnú záruku, ale aby s človekom doslova žili! Preto sa nebojím na moje šperky dať každému zákazníkovi Zákaznícku kartičku. Táto kartička oprávňuje zákazníka, aby každé dva roky ku mne doniesol šperk na základnú kontrolu – skontrolovanie osadenia kamienkov, ponaprávanie prípadných deformácii, skontrolovanie funkčnosti zapínania a všetkých detailov, ktoré sú potrebné. Všetky tieto úkony má môj zákazník zadarmo. 

Každé dva roky po dobu 10 rokov. Ak je šperk v poriadku, samozrejme, že ho zdarma vyleštím a vyzerá zase ako nový. Šperk môžete doniesť osobne, alebo ho môžete kľudne poslať poštou. Spokojnosť zákazníka je na prvom mieste. A to nie len nového zákazníka, ktorý si u mňa ešte len chce niečo objednať, ale aj zákazníka, ktorý si môj výrobok kúpil a chce ho plnohodnotne nosiť.

Obľúbené produkty pre inšpiráciu...

E-mail
Heslo
Potvrdiť heslo